تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر باقیمانده گلبهار
تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر باقیمانده گلبهار

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه ای با حضور مدیر کل طرح ریزی و پایش طرح های مسکن وزارت راه و شهرسازی و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور بر ضرورت تسریع در تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر باقیمانده استان تاکید کرد.

به گزارش اختر شرق؛ وحید داعی رییس شورای هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: طبق تکالیف ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در خصوص تعیین و تکلیف مسکن مهر باقیمانده از قبل، جلسه‌ای با محوریت رفع مشکلات و تعیین تکلیف متقاضیان در محل شهر جدید گلبهار برگزار شد.

رییس شورای هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار کرد: در خصوص تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر که عدد قابل توجهی است و از حدود صفر تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، برنامه تکمیل در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در استان خراسان رضوی حدود ۹۵۰۰ واحد مسکن مهر وجود دارد که تلاش بر این است که بخشی از واحدها تا پایان سال تحویل شود.

گفتنی است در این جلسه خادمیان مدیر طرح ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی، غفوری و احمدی اعضای هیات مدیره شرکت شهرهای جدید کشور، چناروندی معاون فنی و مهندسی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیران عامل شهر جدید گلبهار و بینالود حضور داشتند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4