تجلیل از ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی
تجلیل از ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج رهپویان ولایت این اداره کل برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان در این مراسم ضمن بیان منویات رهبری در تاکید بر گرامیداشت باشکوه مراسم هفته دفاع مقدس، برخی ویژگی‌ها و خصایص رزمندگان را عنوان و به مسئولیت سنگینی که شهدا بر عهده هر یک از افراد قرار داده اند، اشاره کرد.

داعی، شجاعت رزمندگان را یادآور شد و عنوان کرد: ایثارگری فرزندان ایران اسلامی در حجم فراوان و غیر قابل تصور آتش دشمن بعثی وصف ناپذیر بود.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان، گفت: کارکنان باید هوشمندانه در مقابل حجمه دشمنان عمل نمایند.

در ابتدای جلسه نیز حجت السلام سلیمانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج رهپویان ولایت با بیان گزارشی از اقدامات و برنامه‌های هفته دفاع مقدس افرود: کشورمان در طول هشت سال جنگ نابرابر دشمن بعث علی رغم کاستی‌های موجود در تجهیزات و تحریم کشورها از رعایت اخلاقیات عدول نکرد.

وی متذکر شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جوانانی که میانگین سنی آن‌ها حدود ۲۰ سال بود اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیافتد.

حجت السلام سلیمانی در پایان نیز از دفاع مقدس به عنوان نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی یاد کرد که براساس آن در سایر عرصه‌ها از جمله در جریان مبارزات مدافعان حرم نیز از تجربیات آن بهره گرفته شد.

گفتنی است؛ در این مراسم یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات پرداخت و در پایان این مراسم از ایثارگران و رزمندگان با اهدای لوح توسط مدیر کل راه و شهرسازی استان تجلیل شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 40