تایید صلاحیت ۱۰ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی
تایید صلاحیت ۱۰ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی از تایید صلاحیت ۱۰ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سید هادی طباطبایی جمعه مورخ ۶ بهمن‌ماه اظهار کرد: از مجموع ۲۸ داوطلب برای نامزدی انتخابات خبرگان رهبری، صلاحیت ۱۱ نفر از سوی شورای نگهبان تایید نشد و هفت داوطلب از بررسی صلاحیت در انتخابات انصراف دادند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان این که صلاحیت ۱۰ داوطلب مجلس خبرگان در استان خراسان رضوی برای رقابت در ۶ کرسی این مجلس از سوی شورای نگهبان تایید شده است، عنوان کرد: داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها تایید نشده تا روز دوشنبه در سامانه داوطلب، فرصت شکایت خواهند داشت.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: ابلاغ تایید صلاحیت انتخابات خبرگان طی روزهای پنجشنبه و جمعه انجام شده است و داوطلبان در فاصله ۶ تا ۸ بهمن فرصت تقاضای رسیدگی مجدد از شورای نگهبان دارند که در بازه زمانی ۹ تا ۱۸ بهمن، صلاحیت داوطلبان رد صلاحیت شده بررسی مجدد خواهد شد.

طباطبایی با بیان این که ۱۹ بهمن ماه، اسامی کلیه داوطلبان تایید شده هر استان و اسامی نامزدهای انتخاباتی توسط وزارت کشور و فرمانداری مراکز استانها اعلام عمومی خواهد شد، گفت: نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۲ بهمن، فرصت تغییر حوزه انتخابیه دارند. همچنین تبلیغات نامزدها از ۲۵ بهمن تا ۹ اسفند انجام خواهد شد تا هموطنان فرصت شناخت گزینه‌های انتخابی خود را داشته باشند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2