تأکید فرماندار کاشمر بر تبیین و ترسیم نقش حساس دامپزشکی در عرصه افکار عمومی
تأکید فرماندار کاشمر بر تبیین و ترسیم نقش حساس دامپزشکی در عرصه افکار عمومی

فرماندار کاشمر در دیدار کارکنان دامپزشکی به مناسبت هفته دامپزشکی اظهار کرد: کار دامپزشکی به دلیل ارتباط مستقیم با سلامت و معیشت مردم جزء مشاغل و حساس و بی‌بدیل است و از طرفی مدافعان مظلوم و گمنام عرصه بهداشت هستند، چون خدمات آن‌ها کمتر دیده می‌شود.

به گزارش اخترشرق؛ در دیداری که به مناسبت هفته دامپزشکی، فرماندار کاشمر با کارکنان دامپزشکی کاشمر و مسئولین بخش خصوصی دامپزشکی در محل فرمانداری انجام شد، شریعتمداری ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی از خدمات ارزشمند آن‌ها تقدیر نمود و بر تبیین و ترسیم نقش دامپزشکی در عرصه افکار عمومی تأکید کرد.

وی با اشاره به نقش غیرقابل انکار و بی‌بدیل دامپزشکی در تأمین بهداشت عمومی و ارتقای سلامت آحاد جامعه بیان کرد: انتظار می‌رود برای تأمین امنیت و سلامت شهروندان دفاع جانانه مد نظر قرار گرفته شود و هیچ گونه تعارف و مماشاتی با متخلفین این حوزه صورت نگیرد.

وی با بیان این که قشر کشاورز و دامدار به لحاظ اقتصادی جزء جمعیت ضعیف جامعه محسوب می‌شوند، گفت: نقش دامپزشکی در کمک به حفظ سرمایه دامی آن‌ها ارزشمند و قابل تقدیر و در عین حال در پیشگاه پروردگار از اجر بالایی برخوردار است.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار دکتر خانزاده رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشمر ضمن گرامی داشتن هفته دامپزشکی و ارائه گزارشی از اقدامات دامپزشکی در حوزه های مختلف کاری، از فرماندار شهرستان به دلیل نگاه ویژه به عملکرد دامپزشکی در حوزه سلامت تقدیر و تشکر نمود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 14