بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از ۶۷ پروژه بزرگ در خوشاب
بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از ۶۷ پروژه بزرگ در خوشاب

فرماندار خوشاب با اشاره به افتتاح ۶۰ پروژه مختلف در این شهرستان همزمان با آغاز هفته دولت گفت: همچنین در این هفته حدود ۷ پروژه از طریق ادارات مختلف کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش اختر شرق؛ محمود شم آبادی با اشاره به ترافیک افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها در هفته دولت خوشاب اظهار کرد: حوزه برق با افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۸ پروژه با ارزش تقریبی ۲۶ میلیارد تومان یکی از فعال‌ترین بخش‌های شهرستان در هفته دولت است.

فرماندار خوشاب با بیان اینکه در بخش کشاورزی ۳ پروژه به ارزش ۷ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد، افزود: در حوزه شهری ۸ پروژه به ارزش ۲۰ میلیارد تومان و در حوزه روستایی ۵ پروژه به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود. وی با اشاره به افتتاح یک میلیارد تومانی پروژه شبکه بهداشت و درمان خوشاب، افزود: در بخش مسکن مددجویان ۱۷ واحد مسکونی به ارزش ۹ میلیارد تومان و در بخش حوزه آبرسانی و توسعه شبکه آب در شهرستان خوشاب ۴ پروژه به ارزش ۹ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

شم آبادی همچنین با اشاره به افتتاح پنج پروژه شاخص شهرستان در حوزه اشتغال به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد تومان افزود: در مجموع ۶۰ پروژه در ایام هفته دولت شهرستان خوشاب افتتاح خواهد شد. فرماندار خوشاب همچنین با اشاره به آماده‌سازی سایت و مکان نهضت ملی مسکن در شهرستان خوشاب به ارزش ۱۴ میلیارد تومان، افزود: در بخش آموزش ۳ پروژه با ارزش حدود ۲.۵ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود. وی اضافه کرد: در مجموع ۷ پروژه به ارزش تقریبی ۲۲ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان خوشاب کلنگ زنی و آغاز خواهد شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 28