بستری بیش از ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید مدرس کاشمر
بستری بیش از ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید مدرس کاشمر

فرماندار کاشمر گفت: متاسفانه آمار بستری‌ها و تست‌های مثبت در حال افزایش است و از همه مردم عزیز می خواهیم تا از حضور در تجمعات و برگزاری مراسمات پرهیز نمایند و با رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک در پیشگیری و جلوگیری از روند رو به افزایش بیماری در پیک پنجم ستاد کرونا و کادر درمان را همراهی نمایند.

به گزارش اخترشرق؛ فرماندار شهرستان کاشمر در حاشیه بازدید از ادارات شهرستان عنوان کرد: بازدید از ادارات با هدف بررسی و کنترل پروتکل‌ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات هم به لحاظ پیشگیری و هم فرهنگ سازی در سطح جامعه حائز اهمیت است و باید مورد تاکید و رعایت قرار گیرد.

وی ادامه داد: در بازدید از ادارات نحوه رعایت پروتکل ها رضایتمند بوده و امیدواریم درراستای کاهش حضور مردم در ادارات ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری و الکترونیک تقویت شود.

فرماندار کاشمر با اشاره به بستری بیش از ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید مدرس کاشمر، تصریح کرد: متاسفانه آمار بستری‌ها و تست‌های مثبت در حال افزایش است و از همه مردم عزیز می‌‎خواهیم تا از حضور در تجمعات و برگزاری مراسم‌ها پرهیز نمایند و با رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک در پیشگیری و جلوگیری از روند رو به افزایش بیماری در پیک پنجم ستاد کرونا و کادر درمان را همراهی نمایند.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان کاشمر با بیان اینکه روند واکسیناسیون رو به افزایش است و افراد ۵۵ ساله هم واکسن تزریق می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سه مرکز در شهرستان واکسیناسیون کرونا انجام می‌شود و در روزهای آینده در مراکز تجمیعی واکسیناسیون انجام خواهد شد و باید نسبت به اطلاع‌رسانی به جامعه هدف برای حضور در مراکز واکسیناسیون اطلاع‌رسانی لازم صورت پذیرد.

فرماندار کاشمر به همراه رئیس شبکه بهداشت و درمان از جهاد کشاورزی، کمیته امداد حضرت امام خمینی و تأمین اجتماعی بازدید کردند.

خبرنگار:فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 60