بزرگترین محفل انس با قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام در مشهد برگزار شد
بزرگترین محفل انس با قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام در مشهد برگزار شد

علی مهدوی خواه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: همزمان با سراسر کشور بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن دانش آموزان جهان اسلام «یادبود شهدای قدس و شهدای دانش آموزی غزه» در استان خراسان رضوی برگزار شد .

به گزارش اختر شرق؛ مهدوی خواه افزود: محفل متمرکز استانی در محل دارالقرآن مرکزی ولی عصر (عج) اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی با حضور قاریان برجسته بین المللی رده بزرگسالان و قاریان دانش آموز، گروه همخوانی و قرائت دکلمه اجرا شد.

همچنین همزمان با این محفل در همه مراکز دارالقرآن کریم به ظرفیت ۷۰ مرکز در سراسر استان این محفل اجرا شد.

این مقام مسئول افزود: هدف از برگزاری این محافل زمینه انس هر چه بیشتر دانش آموزان در ماه مبارک رمضان با آیات قرآن کریم وهم اینکه به تاسی براساس تعالیم نورانی کلام الهی نشان داده شود که ما در کشور عزیزمان براساس وظیفه مسلمانی و بر اساس تعالیم قرآن حامی مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم غزه هستیم ونفرت و انزجار خودمان را نسبت به ستمکاران و ظالمان ومستکبران اعلام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: آنچه در این محفل برجسته و متمایز بود تمثال شهدای عزیزی بود که اخیرا در ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسیده بودند از جمله سردار زاهدی و سردار رحیمی ودیگر همرزمان شهیدشان که در این محفل می‌درخشید.

مهدوی خواه در پایان گفت: دانش آموزان حاضر در این محافل یاد شهدای غزه را گرامی داشته و برای شادی ارواح طیبه این عزیزان آیاتی تلاوت و به روان پاکشان هدیه نمودند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7