برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد واحدهای بیمه و گردشگری سازمان همیاری
برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد واحدهای بیمه و گردشگری سازمان همیاری

جلسات ارزیابی عملکرد و بررسی برنامه‌های سال آتی شرکت خدمات بیمه‌ای همیار و موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش اخترشرق؛ این جلسه صبح امروز با حضور محمد سنجری مدیرعامل و معاونان اداری مالی و سرمایه‌گذاری و مدیر امور مجامع و حوزه مدیرعامل این نهاد برگزار و در آن عملکرد هر یک از این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این جلسه بر توسعه فعالیت‌های حوزه بیمه به‌ویژه ارائه خدمات به شهرداری‌ها استان و افزایش تعاملات کاری در همه شهرها، لزوم تلاش برای بهینه‌سازی، بهره‌وری اقتصادی و کاهش هزینه‌ها در شرکت خدمات بیمه‌ای همیار تأکید شد.

همچنین در خصوص موسسه توسعه گردشگری سازمان نیز ضمن بررسی عملکرد و فعالیت‌های این مجموعه بر تلاش بری توسعه برنامه‌های کاری در حوزه‌های جدید به‌ویژه در موضوعات منتهی به درآمدهای پایدار، فعال کردن واحد خدمات مسافرتی با توجه به مجوزهای اخذشده، همچنین استفاده از ظرفیت‌های شهرداری‌ها استان و همچنین شهرداری‌های کشور در اجرای تورهای سیاحتی در مناطق جنوبی و شمالی کشور پیگیری برنامه‌های پارک چهلمیر تندوره تأکید شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 20