با حضور معاون پژوهش و فناوری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی آزمایشگاه مرکزی بتن و‌مصالح نوین ساختمانی افتتاح شد
با حضور معاون پژوهش و فناوری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی آزمایشگاه مرکزی بتن و‌مصالح نوین ساختمانی افتتاح شد

افتتاح آزمایشگاه مرکزی بتن و‌ مصالح نوین ساختمانی به همراه رونمایی از مجوز “مجله علم و فناوری در مهندسی مکانیک” با استقرار دبیرخانه در استان خراسان رضوی با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کلید خورد.

به گزارش اخترشرق؛ این مراسم افتتاح با حضور محسن جهانشاهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر تدین از بنیان‌گذاران و رئیس ادوار انجمن علمی بتن ایران، حسین بشیر رئیس نظام‌مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی، مسئولین استانی، دکتر حداد سبزوار رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی، روسای مراکز و اعضای هیئت‌علمی و مدرسان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی منعقد گردید.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی ضمن تشکر از مسئولان برگزاری این همایش در مورد موضوع بتن تقدیر و تشکر کرد و گفت: امروز شاهد افتتاح کارگاهی هستیم که در نوع خودش منحصربه‌فرد است.

سبزوار خاطرنشان کرد: با توجه به رسالتی که از دانشگاه فنی انتظار داریم و خدمات به جامعه مدنظر است امیدواریم بتوانیم به‌خوبی در این مسیر قدم برداریم و وارد دانشگاه نسل چهارم شویم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 5