بازدید مدیر کل صمت استان از موسسه صنعتی گوشت و شرکت ژلاتین سازمان همیاری
بازدید مدیر کل صمت استان از موسسه صنعتی گوشت و شرکت ژلاتین سازمان همیاری

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی با همراهی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از خطوط ذبح و استحصال موسسه صنعتی گوشت مشهد و سالن های بازسازی شده کارخانه ژلاتین آریا وابسته به این نهاد دیدن کرد.

به گزارش اختر شرق؛ امیررضا رجبی مدیرکل صمت استان صبح امروز با همراهی مدیرعامل سازمان همیاری و موسوی و جمالی مدیران موسسه صنعتی گوشت مشهد و شرکت ژلاتین آریا دو واحد تولیدی و صنعتی وابسته به این نهاد بزرگ اقتصادی بازدید کرد.
وی در این بازدید از ظرفیتها، امکانات و نحوه ارائه خدمات ذبح و استحصال شرعی و بهداشتی دام و همچنین بخش‌های فرآوری، بسته بندی، سردخانه‌ها و … این مجتمع بزرگ خدماتی کشتارگاهی دیدن کرد.
همچنین در ادامه با حضور در شرکت ژلاتین آریا از سالن‌ها و بخشهای بازسازی شده و تجهیزات اورهال شده این مجموعه به عنوان بزرگترین تولیدکننده ژلاتین حلال کشور که چندسالی غیرفعال بوده و در حال حاضر روند راه اندازی مجدد خود را طی میکند، بازدید کرد.
در این بازدید بر همکاری اداره کل صمت استان خراسان رضوی در راستای رفع موانع و محدودیت‌ها و کمک به راه اندازی مجدد تولید ژلاتین حلال به عنوان یکی از محصولات استراتژیک مورد استفاده در صنایع غذایی، پزشکی و دارویی کشور تاکید شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 24