بازدید اعضای هیات مدیره سازمان همیاری از روند اجرای طرح جامع بازارچه مرزی دوغارون
بازدید اعضای هیات مدیره سازمان همیاری از روند اجرای طرح جامع بازارچه مرزی دوغارون

اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و معاون سرمایه گذاری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با حضور در منطقه مرزی دوغارون از فعالیتهای اقتصادی و همچنین روند عملیات اجرای فاز یک طرح جامع توسعه و بهسازی بازارچه مرزی دیدن کردند.

به گزارش اختر شرق؛ داورزنی، کریم زاده، میرفانی از اعضای هیات مدیره سازمان همیاری شهرداریهای استان با همراهی محمدرضا تازیکی مدیرعامل و محمودرضافخر معاون سرمایه‌گذاری این نهاد در جریان سفر کاری به تایباد از فعالیتهای اقتصادی، سرمایه گذاری، عمرانی و… این مجموعه بازدید کردند.

اعضای هیات مدیره سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی علاوه بر بازدید از فعالیتهای مختلف، جایگاه‌های عرضه و کنترل سوخت در منطقه ویژه دوغارون، ترانشیپ، مجتمع پایانه‌های انرژی و… از روند اجرای عملیات عمرانی فاز یک طرح جامع توسعه و بهسازی بازارچه مرزی دوغارون دیدن کردند.

سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در راستای بهره برداری مناسب از ظرفیت‌های مرزی به ویژه مرز استراتژیک ایران و افغانستان در منطقه دوغارون، فعالیتهای اقتصادی و سرمایه‌گذاری گوناگونی را در دستور کار دارد که علاوه بر ایجاد زمینه‌های اشتغال برای جوانان بومی منطقه، کمک به رونق اقتصادی در مرز، پیشگیری از قاچاق سوخت و هدررفت منابع ملی و…، نقش بسزایی در توسعه اقتصادی استان در بر خواهد داشت.

image_printچاپ مطلب

Views: 7