ایجاد مزرعه گردشگری یکی از قابلیت مهم چالیدره
ایجاد مزرعه گردشگری یکی از قابلیت مهم چالیدره

مدیرعامل شرکت نمونه گردشگری چالیدره از برگزاری جلسه مشترک با مدیرکل و رئیس امور اراضی اداره کل جهاد کشاورزی استان در خصوص بررسی ظرفتیهای این مجموعه در حوزه ایجاد مزارع گردشگری در جهت کمک به افزایش جذب گردشگر به این منطقه خبرداد.

به گزارش اختر شرق؛ محمدرجب زاده مقدم با اشاره به برگزاری این نشست با حضور قنبری مدیرکل، رئیس امور اراضی اداره کل جهاد کشاورزی استان و… افزود: با توجه به هدف‌گذاری چالیدره برای حرکت در مسیر تحول، تلاش داریم ظرفیت‌ها و پتانسلیهای مختلف اقتصادی، جغرافیایی و طبیعی موجود در مجموعه را شناسایی، فعال و گسترش دهیم.
وی افزود: در این راستا در جلسه مشترک با مسوولان اداره کل جهاد کشاورزی موضوع ایجاد مزرعه گردشگری و نهالستان را به عنوان یکی از قابلیتهای مهم این مجموعه مطرح و مقرر شد در جلسات بعدی سازوکارهای اجرای آن مورد بررسی‌های کارشناسی قرار گیرد.
وی با اشاره به وجود امکانات و فضای مورد نیاز برای پیاده‌سازی طرح مزرعه گردشگری در چالیدره، ادامه داد: مزارع گردشگری با قابلیت کشت محصولات ارگانیک از جدیدترین روش‌های جذب گردشگر به شمار می‌رود و گردشگران علاوه بر لذت حضور در مزرعه از امکان چیدن و خرید محصولات مورد نیاز خود برخوردار می‌شوند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 5