اولین دوره مسابقات مهارتی پخت نان در بین ۱۶۰ واحد نانوایی شهرستان کاشمر
اولین دوره مسابقات مهارتی پخت نان در بین ۱۶۰ واحد نانوایی شهرستان کاشمر

اولین دوره مسابقات مهارتی پخت نان در سال جاری بین ۱۶۰ واحد نانوایی شهرستان کاشمر برگزار شد.

به گزارش اخترشرق؛ مدیر جهاد کشاورزی کاشمر ضمن حضور در این مراسم از برگزاری مسابقات پخت نان برای اولین بار در سال جاری خبر داد و گفت: نان به عنوان قوت لایموت مردم سهم بزرگی در سبد غذایی خانوار‌های ایرانی دارد.
کاظم قربان پور افزود: اهمیت و افزایش سهم نان‌های حجیم و نیمه حجیم سبب شد مسابقات مهارتی پخت نان در دستور کار اتحادیه و شورای آرد نان شهرستان کاشمر قرار گیرد.
وی ادامه داد: آشنایی افراد شاغل در صنعت نان با روش‌های صحیح و استاندارد پخت نان از الزامات ارائه نان باکیفیت است لذا ارتقاء مهارت نانوایان، کاهش ضایعات و افزایش کیفیت نان را درپی خواهد داشت.
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر بیان کرد: این دوره ازمسابقات با هدف افزایش مهارت نانوایی و ایجاد رقابت مثبت در راستای ارتقاء کیفیت نان تولیدی در نانوایی‌های شهرستان برگزار شده است.
قربان پور اظهار کرد: مسابقات مهارتی پخت نان کاشمر با شرکت ۳۸ نفر از نانوایان شهرستان در رشته سنگک و لواش برگزار شد که از طرف اتحادیه و دبیرخانه آرد و نان به نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر، سهمیه آرد مناسبتی و جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد.
وی خاطر نشان کرد: داوری این دوره از مسابقات برعهده تنی چند از مربیان و داوران مجرب و پیشکسوتان اتحادیه نانوایان بوده که مشخصات کیفی و بافتی نان تولیدی شرکت‌کنندگان را مورد ارزیابی قرار داده‌اند.
قربان پور بیان کرد: برگزاری اینگونه از مسابقات می‌تواند در کشف استعداد‌های حرفه‌ای جوانان، ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها، ایجاد انگیزه، کسب مهارت و فراهم کردن بستر ورود آن‌ها به بازار کار تأثیر بسزایی داشته باشد.


خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 12