اورژانس خراسان رضوی در روز طبیعت ۱۷۵۶ ماموریت انجام داد
اورژانس خراسان رضوی در روز طبیعت ۱۷۵۶ ماموریت انجام داد

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روز طبیعت ۱۷۵۶ ماموریت اورژانس ۱۱۵ در خراسان رضوی انجام شد.

به گزارش اخترشرق؛ دکتر علی یزدانی اظهار کرد: از این تعداد ۱۲۷۷ مورد آن در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود.

وی تصریح کرد: روز ۱۳ فروردین ۳۴۲ مأموریت تصادفات و حوادث ترافیکی را داشتیم که از این تعداد ۲۲۷ مورد آن در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود. همچنین در این روز ۱۴۱۴ مأموریت غیر تصادفی در استان داشتیم که ۱۰۵۰ مورد آن در حوزه تحت پوشش این دانشگاه بود.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: روز طبیعت گروه نظارتی جهت کنترل و استقرار اورژانس فعال بود و نماینده مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرکز کنترل ترافیک، ستاد بحران شهرداری و مرکز mcmc مستقر بود؛ ضمن اینکه در این روز افزایش اپراتورها را هم داشتیم.

یزدانی بابیان اینکه برخی از مأموریت‌های ویژه اورژانس ۱۱۵ مشهد با همکاری پلیس، آتش‌نشانی و هلال‌احمر اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در مواردی که نیاز به امدادرسانی مشترک جهت یاری‌رسانی به فرد حادثه‌دیده باشد با هماهنگی ستادهای EMS و MCMC مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اقدامات لازم صورت می‌گیرد که آخرین مورد آن مأموریت ویژه روز طبیعت بود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 98