انتخابات مجلس در برخی حوزه های خراسان رضوی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
انتخابات مجلس در برخی حوزه های خراسان رضوی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: بخشی از انتخابات در این دوره مانند دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی الکترونیکی برگزار خواهد شد و تلاش ما کاهش زمان فرایند اخذ رای و یا اصطلاحا معطلی مردم در شعب الکترونیکی است.

به گزارش اختر شرق؛ سید هادی طباطبایی در گردهمایی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی افزود: ۸۰ تا ۱۰۰ هزار عامل اجرایی در انتخابات یازدهم اسفند ماه در این استان آموزش خواهند دید و ساماندهی می‌شوند تا امنیت و صحت انتخابات را تامین کنند.
وی ادامه داد: صحت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات پیش رو به عنوان چهار محور مورد تاکید رهبر انقلاب مد نظر ستاد انتخابات خراسان رضوی قرار دارد.
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به کارشناسی‌ها و تحلیل‌های صورت گرفته از انتخابات گذشته، به دنبال تقویت جوانب مختلف برگزاری انتخابات هستیم که رسانه‌ها می‌توانند در این حوزه کمک شایانی کنند.
طباطبایی با بیان این که بخشی از انتخابات در این دوره مانند دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی الکترونیکی برگزار خواهد شد افزود: به دنبال رفع معطلی مردم در شعب الکترونیکی هستیم.
وی با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری افزود: میانگین مشارکت در ۱۱ دوره انتخابات مجلس در کشور ۵۹ درصد اما در خراسان رضوی ۶۲ درصد بوده است.
طباطبایی با اشاره به این که دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد، توضیح داد: عملیات اجرایی این انتخابات ۸۵ روز پیش از تاریخ مقرر آغاز می‌شود.

image_printچاپ مطلب

Views: 47