امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و موسسه فرهنگی هنری سفیر رشد خشت‌های مهربانی
امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و موسسه فرهنگی هنری سفیر رشد خشت‌های مهربانی

تفاهم نامه همکاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و محمد امین نادری، مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری سفیر رشد خشت‌های مهربانی با هدف افزایش تعاملات فرهنگی امضا شد.

به گزارش اخترشرق؛ در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی مختلف گفت: انعقاد تفاهم نامه فی مابین موسسه مردم نهاد، دانش بنیان و به نوعی مرکز فناوری با اداره کل کتابخانه‌های عمومی را می‌توان یک اتفاق موثر و تأثیرگذار دانست.
وی با اشاره به اینکه امروز جهان به سوی عملگرایی در حال حرکت است، افزود: امروزه همه به دنبال خروجی هستند و این خروجی شامل یک رویداد است. در واقع هر چه رویدادهای بیشتری در جامعه خلق شود، رضایت مردم نیز افزایش پیدا می‌کند و این رضایت باعث افزایش نشاط اجتماعی و فرهنگی جامعه می‌شود.
سبزیان اظهار کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به دنبال ورود به عرصه‌های مختلف کتاب محور و دانا محور است و مصداق بارز این مسئله استقرار کتابخانه‌های عمومی سیار در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای استان به منظور ارائه خدمات کتابخانه‌ای و حرکت در مسیر دانایی است.
وی همچنین ابراز کرد: از فعالیتهای موثر در هر مقطع زمانی و مکانی برای حرکت پرشتاب‌تر در مسیر دانایی و آگاهی حمایت خواهیم کرد.

در ادامه محمد امین نادری، مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری سفیر رشد خشت‌های مهربانی ابراز امیدواری کرد انعقاد این تفاهم نامه و آغاز همکاری منشأ خیر برای انجام فعالیتهای موثر و مفید با محوریت کودکان در کنار مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7