افزایش ظرفیت اقامت‌ نوروزی در خراسان رضوی
افزایش ظرفیت اقامت‌ نوروزی در خراسان رضوی

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت:در حالی که نوروز امسال ۷۰۰ هزار نفر – شب ظرفیت اقامت ویژه نوروز در اقامتگاه‌های رسمی، موقت و اضطراری در استان داشتیم این میزان امسال به ۷۵۴ هزار نفر افزایش یافته است.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد با اعلام این خبر افزود: بازه زمانی خدمت به زائران از ۱۵ اسفندماه امسال تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ و پایان تعطیلات عید فطر است.

قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: ۱۰۶ مساله و چالش در حوزه خدمت به زائران در استان شناسایی و به کمیته‌های ۱۴گانه ستاد خدمات سفر برای برطرف شدن اعلام شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: در حوزه حمل و نقل ۷۵۵ دستگاه اتوبوس و ۳۲ رام قطار برای خدمت‌رسانی به زائران در نظر گرفته شده است و ظرفیت ناوگان هوایی مشهد نیز ۲۰ درصد افزایش دارد.

گنابادی‌نژاد افزود: با توجه به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان نمی‌توان پیش بینی دقیقی از میزان سفر در نوروز امسال ارائه داد اما ورود زائران قابل توجهی در ایام عید فطر که چهار روز تعطیلی پیاپی خواهیم داشت را انتظار داریم.

او ادامه داد: شماره تماس ۳۷۰۴۵ ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی به صورت شبانه روز در ایام سفر برای پاسخگویی به زائران و سامانه ۰۹۶۲۹ به صورت کشوری پاسخگوی زائران و مسافران است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 1