افزایش ضریب تامین آب شرب در شهر چناران
افزایش ضریب تامین آب شرب در شهر چناران

مدیر امور آب و فاضلاب چناران از افزایش ضریب تامین آب شرب در این شهر با حفر یک حلقه چاه خبر داد.

به گزارش اخترشرق؛ مسعود افروند، مدیر امور آب و فاضلاب چناران بابیان اینکه امور چناران به ۲۷ هزار ۵۰۰ مشترک در سه شهر و ۶۵ روستا خدمت‌رسانی می‌کند، از حفر یک حلقه چاه رزو به عمق ۱۵۰ متر و اعتبار پنج میلیارد ریال در شهر سیدآباد خبر داد. این چاه با دبی ۲۸ لیتر بر ثانیه، عمق ۲۲۰ متر و ۸۵۰ متر خط انتقال و ۵۵۰ متر شبکه برق، ۳۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

وی افزود: توان تولید آب در شهر چناران با احتساب این چاه و هشت حلقه چاه موجود، به حدود ۲۰۰ لیتر بر ثانیه رسید.

افروند گفت: یک چاه در منطقه ییلاقی دهنه اخلمد در شهرستان چناران با سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیون ریال (مشارکت مردم و اعتبارات آبفا استان) مهندسی مجدد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب چناران با اشاره به حفر و تجهیز یک حلقه چاه در روستای غیر تحت پوشش “شیخان لو” با کمک امور شهرستان و مشارکت شورای روستا ابراز کرد: هم‌زمان با اجرای این پروژه نسبت به تعمیر مخزن هوایی ذخیره آب روستا نیز اقدام شد.

افروند همچنین اصلاح و توسعه دو کیلومتر شبکه در شهرها و روستاها، تعویض تابلو برق سه مجتمع روستایی و نصب شش دستگاه کنتور بر روی خروجی مخازن ذخیره آب شهرستان را خاطرنشان کرد و گفت: کلیه دستگاه‌های کلر زن گازی امور چناران در راستای اهداف پدافند غیرعامل با دستگاه‌های تزریق آب‌ژاول جایگزین شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4