افتتاح کارخانه گازکربنیک در تایباد با سرمایه گذاری خارجی
افتتاح کارخانه گازکربنیک در تایباد با سرمایه گذاری خارجی

استاندار خراسان رضوی فاز دوم یک کارخانه گازکربنیک در شهرک صنعتی تایباد را که با ۷ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی راه اندازی شده بود، افتتاح کرد.

به گزارش اختر شرق؛ یعقوبعلی نظری ظهر امروز در آئین افتتاح این مجموعه صنعتی ضمن اعلام آمادگی برای تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی در استان خراسان رضوی گفت: افتتاح فاز دوم این کارخانه در شهرک صنعتی تایباد علاوه برجذب ۷ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی موجب اشتغال‌زایی در منطقه نیز می‌شود.

وی ادامه داد: استانداری خراسان رضوی عزم جدی برای حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی دارد و جذب ۳ و نیم برابری سرمایه خارجی در سال ۱۴۰۱ نشانه‌ای از تلاش‌ها در این حوزه است. استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امسال نیز برای حمایت از سرمایه‌گذاری در استان تلاش مضاعفی در حال انجام است و رویکرد ما این است که در این بخش یک اقدام تحولی در این دوره انجام شود.

وی تاکید کرد: نتیجه فعالیت کارخانه‌هایی مثل این مجموعه صنعتی در استان رونق اقتصادی و اشتغال است و برای رسیدن به این مهم نه بنده بلکه همه مدیران استان موظف به همراهی و پشتیبانی لازم هستند. به گفته نظری سرمایه‌گذاری خارجی در سال جاری نیز نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است که آمارهای مربوط به آن را پس از جمع‌بندی در بخش‌های اقتصادی اعلام خواهیم کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 33