افتتاح اولین مرکز آموزش تخصصی دیجیتال مارکتینگ در خراسان رضوی
افتتاح اولین مرکز آموزش تخصصی دیجیتال مارکتینگ در خراسان رضوی

سرپرست موسسه آموزشی پژوهشی اتاق مشهد گفت: نخستین مرکز تخصصی دیجیتال مارکتینگ با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای همراه با اعطای گواهینامه‌های بین‌المللی، در موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق مشهد افتتاح شد.

به گزارش  خبر گزاری اختر شرق؛ «پیام رشیدی» اظهار کرد: تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی یکی از نیازهای اساسی بازار کار است و امروز بسیاری از فعالان اقتصادی و عرضه‌کنندگان کالا و خدمات، نیازمند به‌کارگیری نیروی ماهر در این حوزه هستند. علاوه بر این برخی از افراد به‌شدت علاقه‌مند به راه‌اندازی تجارت الکترونیک در عرصه بین‌المللی می‌باشند. در همین راستا بر اساس نیازسنجی صورت گرفته از سوی اتاق بازرگانی، ایجاد چنین ظرفیتی در دستور کار ما قرار گرفت.

وی ادامه داد: توافق اولیه برای راه‌اندازی این مرکز در جلسه‌ای صورت گرفت که اسفندماه ۹۹ با اوسط هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مشهد داشتیم. خراسان رضوی با راه‌اندازی این مرکز، مبدع وهاب مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ در کشور خواهد شد. البته ایجاد «سامانه جامع ملی مهارت» و «مرکز سنجش مهارت» با همکاری اتاق بازرگانی در خراسان رضوی از دیگر توافقاتی بود که در جلسه مذکور صورت گرفت.

سرپرست موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق مشهد یادآور شد: علاوه بر این در کنار این ظرفیت، مرکز ارائه خدمات تحقیقات بازار نیز راه‌اندازی خواهد شد که روز سه‌شنبه این مرکز نیز معرفی می‌گردد. بسیاری از فعالان اقتصادی جویای مهارت‌هایی هستند که بتوانند به استناد آن محصولات تولیدی‌شان را بازاریابی و صادر کنند و یا حتی اطلاعاتی در خصوص تأمین مواد اولیه و فنّاوری به دست بیاورند و ما نیز پتانسیل مذکور را در این مرکز، فراهم نمودیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 74