اعلام ویژه‌برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشمر در دهه ولایت
اعلام ویژه‌برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشمر در دهه ولایت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر از برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه امامت و ولایت در بقاع متبرکه این شهرستان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام حسین نیساری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمربیان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی در دهه امامت و ولایت در بقاع متبرکه امامزاده سید حمزه (ع)، امامزاده سید مرتضی (ع) و امامزاده سید محمد (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش تجلیل از سادات با اهدای انگشتر، شال سبز، قرآن و گل به سادات؛ مانور سلامت با مستقر شدن یک اکیپ کامل در سه بقعه متبرکه شهرستان و ارائه خدماتی چون تست کرونا سریع، تست قند خون، تست فشارخون، تب سنجی و مستقر شدن پزشک و ارائه خدمات رایگان، فضاسازی شهری و محیطی؛ ذبح گوسفند در عید قربان و توزیع بین نیازمندان از دیگر برنامه‌های این دهه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر اظهار کرد: برگزاری رزمایش «تبرکات علوی» با توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی، توزیع ۲۰۰ عدد پرچم رنگی غدیر و نصب بر سر در منازل، راه‌اندازی کاروان شادی و نورافشانی با عنوان «شمیم ولایت» و تحویل ۲۰ عدد پرچم منقش به نام امیرالمؤمنین (ع) به ۲۰ مسجد و هیئت مذهبی که در شب عید غدیر از ۲۰ نقطه شهرستان به‌صورت پیاده‌روی به بقعه متبرکه امامزاده سید حمزه (ع) می‌آیند از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه ولایت است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 12