استان نیازمند شهرک‌های تخصصی و متنوع تولیدی است
استان نیازمند شهرک‌های تخصصی و متنوع تولیدی است

استاندار خراسان رضوی گفت: این استان با توجه به ظرفیت‌های بالقوه در رسته‌های تولیدی مختلف و نمانام‌های معتبر، نیاز به شهرک‌های تخصصی و متنوع در بخش‌های مختلف دارد تا به توسعه بندسازی تولیدات داخلی کمک کنند.

به گزارش اختر شرق؛ یعقوب علی نظری در نهمین همایش نشان تجاری (برند) مشهد، اظهار کرد: ایجاد شهرک‌های تخصصی متنوع در استان از سطح ملی پیگیری می‌شود تا بتوان شهر مشهد و این استان را با توجه به وجود پربرکت امام رضا (ع) به الگویی در کشور تبدیل کرد.

استاندار خراسان رضوی ضمن اعلام حمایت جدی و کاملاً مؤثر دستگاه‌های دولتی از جریانات اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی، گفت: ما معتقد به حضور مردم در همه عرصه‌ها هستیم و اعتقادداریم هر جا که مردم حضور پیداکرده و نقش‌آفرینی کنند، نه‌تنها مشکلی به وجود نخواهد آمد بلکه شاهد حرکت‌های مؤثر و مفید و روبه‌جلو خواهیم بود.

وی بیان کرد: چیزی به‌عنوان مانع تولید نباید در خراسان رضوی وجود داشته باشد بلکه جریانات و امور اقتصادی باید روان شده و سرعت انجام آن‌ها و تحقق اهداف بیشتر شود. همچنین جدیت عزم بخش خصوصی در استان می‌تواند دستگاه‌های حاکمیتی را فعال کند و در این راستا نمی‌توان واحد تولیدی را راکد نگه داشت تا همه زمینه‌ها برای فعالیت آن فراهم شود.

نظری برند شدن را حاصل سال‌ها زحمت فعالان اقتصادی دانست و گفت: ما به‌شدت به نمانام‌ها و نمونه‌های برتر در حوزه تولید نیاز داریم و هنر تولیدکنندگان این است که مبتنی بر شاخص‌ها و مؤلفه‌های اقتصادی، تولید سالم به مردم ارائه داده و بندسازی را در پیش بگیرند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 34