استاندار خراسان رضوی: نیازمند انسجام در امور هستیم
استاندار خراسان رضوی: نیازمند انسجام در امور هستیم

استاندار خراسان رضوی گفت: اقدام جهادی نیازمند انسجام است و با پراکنده کاری و اقدام متفرق به جایی نمی‌رسیم، نگاه و عمل مشترک یک ضرورت است.

به گزارش اخترشرق؛ یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه تعمیرات، بازسازی و نوسازی واگن در تربت‌حیدریه اظهار کرد: باید جهادی حرکت کنیم و نیاز اقدام جهادی در مرحله نخست اندیشه جهادی است و نگاه انقلابی و جهادی موجب برخورداری از نیروی محرکه قوی می‌شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: هرچند سلایق متعدد داریم اما در عمل باید انسجام و وحدت نظر ایجاد شود.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره ما را به کار جهادی سفارش می‌کنند که این کار نیازمند تفکر جهادی و اولویت‌بندی است.

نظری با اشاره به پتانسیل‌های شهرستان افزود: انتظار داریم شهرستان تربت‌حیدریه با حضور مردم در صحنه و مدیران پرتلاش در جبهه اقتصادی به عنوان الگو معرفی شود.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات معیشتی مردم از اولویت‌های ماست و در تلاش هستیم زمینه را برای فعالیت‌های مردمی فراهم کنیم، راهبرد ما در استان زمینه‌سازی برای حضور مردم در عرصه اقتصاد است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با حرکت گسترده مردمی در لایه‌های مختلف این مهم محقق شود و در این استان امکانات فوق العاده در این زمینه در اختیار داریم.

نظری گفت: امیدواریم این پروژه در تربت‌حیدریه فقط یک کارخانه تعمیر واگن نباشد بلکه در حوزه تولید واگن هم فعال شود.

گفتنی است؛ کارخانه تعمیرات، بازسازی و نوسازی واگن باری شرق کشور در تربت‌حیدریه مرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

لازم به ذکر است؛ این کارخانه با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت احیا و ریل سپاهان در حال احداث است و برای ۷۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

شایان ذکر است؛ استاندار خراسان رضوی در این سفر همچنین از فولاد شرق کاوه، تولیدی کنسانتره آهن و گندله، معادن احیای سپاهان و شرکت توسعه فراگیر سناباد بازدید کرد و ضمن گفت‌وگو با مدیران این واحدها، دستورات لازم را برای حل مشکلات آن‌ها صادر نمود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 9