استاندار خراسان رضوی خواستار شد:  برنامه‌های دهه فجر مبتنی بر حرکت‌ها و پیشنهادات مردمی تدوین شود
استاندار خراسان رضوی خواستار شد:  برنامه‌های دهه فجر مبتنی بر حرکت‌ها و پیشنهادات مردمی تدوین شود

استاندار خراسان رضوی گفت: باید برنامه‌های دهه فجر مبتنی بر حرکت‌ها و پیشنهادات مردمی تدوین گردد تا ماهیت انقلاب که بر دو رکن اسلام و مردم است به همراه مفهوم جمهوری اسلامی به مرحله ظهور و بروز برسد.

به گزارش اخترشرق؛ یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه مناسبت‌های دینی، مذهبی و انقلابی ما یک فرصت هستند و آنچه را که وظیفه داریم با استفاده از این فرصت باید انجام دهیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: در همه موضوعات، هم‌افزایی، هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌ها بسیار حائز اهمیت است. در این راستا اعتقاد راسخ بر حرکت‌های مردمی داریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه جوشش و حرکت مردمی محقق شد، عنوان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی آحاد مردم، این مهم را محقق کردند.

نظری ضمن اشاره به رعایت الزامات ستاد کرونا در جشن‌های دهه فجر خاطرنشان کرد: همه ما مسوولین وظیفه زمینه‌سازی و امکان‌سازی برای حرکت‌های مردمی را داریم و لذا باید برنامه‌های دهه فجر مبتنی بر حرکت‌ها و پیشنهادات مردمی تدوین گردد تا ماهیت انقلاب که بر دو رکن اسلام و مردم است به همراه مفهوم جمهوری اسلامی به مرحله ظهور و بروز برسد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه «دهه مبارک فجر» فرصت نمایش وحدت در بین همه آحاد را به تصویر می‌کشد، تاکید کرد: در دهه مبارک فجر، انسجام عملی خود را به رخ می‌کشیم و این امر مهم در بین آحاد مردم و مسوولین تبلور پیدا می‌کند.

وی با اشاره به کارکردهای دهه مبارک فجر تصریح کرد: در تبیین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی نباید غفلت کنیم و دهه مبارک فجر فرصتی است که باید به این مهم بپردازیم تا جوانان و نسل‌های جدید با این دستاوردها آشنا شوند.

نظری به اهمیت فضای مجازی و لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب در این بستر پرداخت و افزود: در این بین باید گفت مشهدالرضا یکی از کانون‌های اصلی اجتماعات مردمی و مبارزه بر علیه رژیم ستمشاهی بود که با حضور گسترده اهالی این خطه، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

image_printچاپ مطلب

Views: 24