استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:  مدارس و دانشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت عادی خود را ادامه دهند
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:  مدارس و دانشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت عادی خود را ادامه دهند

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه تزریق دوز سوم واکسن کرونا مورد تاکید است و همه باید آن را تزریق کنند، عنوان کرد: هرچقدر اقدام به تزریق دوز سوم داشته باشیم به همین میزان درصد ابتلا به اومیکرون کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش اخترشرق؛ یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان که در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم وضعیت فعلی ادامه پیدا کند و شاهد تداوم سلامت جامعه باشیم.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مقدمه عنایت الهی، تلاش مسوولین است، افزود: لذا یکی از مهمترین اقداماتی که باید انجام شود، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه بخش‌ها است.

وی با اشاره به اینکه تزریق دوز سوم واکسن کرونا مورد تاکید است و همه باید آن را تزریق کنند، عنوان کرد: هرچقدر اقدام به تزریق دوز سوم داشته باشیم به همین میزان درصد ابتلا به اومیکرون کاهش پیدا خواهد کرد.

نظری با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان الزامی است، افزود: به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ملزم به این هستیم که زندگی عادی خود را داشته باشیم. لذا مردم در همه جا اقدام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنند و مسوولین هم کاملا نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کنترل مرزهای هوایی و زمینی باید مورد توجه قرار داشته باشد، گفت: مسوولین مربوطه از این طریق باید اطمینان داشته باشند که فرد آلوده وارد کشور ما نمی‌شود.

وی در ارتباط با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: آنچه که در جلسه ستاد ملی کرونا، ریاست جمهوری به آن اشاره کردند این بود که هیچ دلیلی برای برگزار نشدن حضوری کلاس‌ها و غیر حضوری امتحانات وجود ندارد پس بنابر این، مدارس مربوط به آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و همه بخش‌های آموزشی؛ فعالیت عادی خود را باید با رعایت پروتکل‌های مربوطه داشته باشند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 26