استاندار با صدور پیامی از مردم ولایتمدار خراسان رضوی برای حضور ارزشمند پای صندوق‌های رای قدردانی کرد
استاندار با صدور پیامی از مردم ولایتمدار خراسان رضوی برای حضور ارزشمند پای صندوق‌های رای قدردانی کرد

استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی از مردم ولایتمدار خراسان رضوی برای حضور ارزشمند پای صندوق‌های رای قدردانی کرد.

به گزارش اختر شرق؛ یعقوبعلی نظری بامداد شنبه ۱۲ اسفند با صدور پیامی از حضور حماسی مردم تقدیر کرد. متن پیام استاندار خراسان رضوی به این شرح است: به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور چشمگیر مردم عزیزمان برگزار شد، لذا وظیفه خود می‌دانم سپاسگزاری صمیمانه خود را به محضر مردم رشید و هوشیار استان خراسان رضوی تقدیم کرده و قدردان و خدمتگزار مردم شریف باشم.

این حضور عظیم مردمی در مسئله‌ای که به سرنوشت کشور ارتباط می‌یابد و نقشی حیاتی در آینده ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، پاسخ هوشمندانه و قاطعی است که ملت ایران به دسیسه‌های دشمنان داد و نقشه‌های آنان رابرای ایجاد محیط یأس‌آلود و نهایتاً فاصله انداختن میان مردم و نظام اسلامی تا مدت‌ها خنثی کرد.

از مدت‌ها پیش از شروع انتخابات، بلندگوهای تبلیغاتی معاند با زبانها و شیوه‌های مختلف، تلاش کردند مردم ایران را نسبت به این انتخابات، دلسرد و مأیوس سازند، اما رهبری داهیانه و خردمندانه مقام معظم رهبری و حضور مسئولانه و فداکارانه شما مردم عزیز استان، خود آنان را برای چندمین بار سرخورده و مأیوس ساخت.

از همه برگزار کنندگان انتخابات صمیمانه تشکر کرده، پاداش الهی را برای آنان مسئلت می‌نمایم. از خداوند متعال فضل و رحمت و توفیق الهی رابرای شما مردم بزرگوار مسئلت دارم.

یعقوبعلی نظریاستاندار خراسان رضوی

image_printچاپ مطلب

Visits: 2