ارزیابی آمادگی شهرستان‌های خراسان رضوی در برگزاری انتخابات با حضور استاندار
ارزیابی آمادگی شهرستان‌های خراسان رضوی در برگزاری انتخابات با حضور استاندار

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: جلساتی با حضور استاندار درحال برگزاری است که ستاد‌های شهرستانی گزارش اقدامات و عملکرد خود را از جهت هماهنگی بیشتر و مسائلی که نیاز به مساعدت استاندار دارد، مطرح و آمادگی آنان برای برگزاری انتخابات مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش اختر شرق؛ سیدهادی طباطبایی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد انتخابات استان که امروز با حضور استاندار خراسان رضوی در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: ما امسال بزرگترین رخداد سیاسی را در قالب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پیش داریم.

در این راستا جلسات آمادگی و آموزش‌های مختلف را از خردادماه سال جاری همزمان با تشکیل ستاد انتخابات به طور مداوم برگزار کردیم.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه ستاد انتخابات استان به شکل میدانی در شهرستان‌ها به منظور ارزیابی اقدامات حضور دارد، افزود: در ۱۲ حوزه انتخابیه استان خراسان رضوی تاکنون حضور پیدا کرده‌ایم و برای مراحل مختلف خود را آماده کرده‌ایم تا بتوانیم شاهد برگزاری یک انتخابات صحیح، سالم و با امنی باشیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه فوق با حضور استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: بنا شد بعد از این جلساتی را با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار کنیم تا ستادهای شهرستانی گزارش اقدامات و عملکرد خود را از جهت هماهنگی بیشتر و مسائلی که نیاز به مساعدت استاندار دارد، مطرح نمایند و با آمادگی کامل به استقبال انتخابات برویم.

طباطبایی عنوان کرد: خوشبختانه استان خراسان رضوی همواره در مبحث برگزاری انتخابات پیشرو بوده است، با این حال تقدیرنامه‌ای برای ستاد انتخابات استان در حوزه آموزش داشتیم که نشان از عملکرد قابل قبول این ستاد است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۸۰ هزار نفر در استان درگیر برگزاری انتخابات پیش رو خواهند بود، تصریح کرد: هر گروهی از این افراد نیاز به آموزش‌های خاص خود را دارند که خوشبختانه آموزش‌های لازم تاکنون به خوبی برگزار شده و امیدواریم تا پایان وقت خود بتوانیم تمام سطوح این جمعیت را تحت آموزش‌های لازم قرار دهیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2