اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز  به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان رفع تصرف شد
اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز  به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان رفع تصرف شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی به مساحت ۳۰۰ متر مربع بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان در شهرستان طرقبه و شاندیز خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سجاد ابراهیمی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: در طی گشت زنی‌های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان طرقبه و شاندیز، مشاهده شد شخصی در اراضی ملی واقع در پشته نغندر، به مساحت ۳۰۰ مترمربع که ارزش تقریبی آن مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان بوده است در حال تصرف و تسطیح بوده؛ که با آرای صادره از مراجع قضایی خلع ید و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز همچنین به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 46