اختصاص ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه مکانیزاسیون شهرستان کاشمر
اختصاص ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه مکانیزاسیون شهرستان کاشمر

جلسه میز خدمت مکانیزاسیون با حضور نماینده بانک کشاورزی در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کاشمر برگزار شد.

به گزارش اخترشرق؛ مدیر جهاد کشاورزی کاشمر از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه مکانیزاسیون شهرستان کاشمر خبر داد و گفت: ارتقاء سطح مکانیزاسیون از الزامات کشاورزی مدرن است و ارتباط مستقیم با افزایش تولید و بالا بردن راندمان در بخش کشاورزی دارد.
کاظم قربان پور افزود: هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی بیشتر بین جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی در راستای تسهیل امور اعطای تسهیلات به متقاضیان و بهره برداران بخش کشاورزی عنوان کرد.
وی ادامه داد: تاکنون ۵۷ طرح در حوزه مکانیزاسیون به بانک کشاورزی معرفی شده است که برای ۲۷ طرح آن تشکیل پرونده داده شده است.
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر بیان کرد: خوشبختانه تاکنون از طرح‌های تشکیل پرونده داده شده ۲۰ طرح به تصویب رسیده و مبلغی حدود ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به این طرح‌ها اختصاص داده شده است.
قربان پور اظهار کرد: ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات ذکر شده مربوط به ۱۹ دستگاه تیلر باغی، ۲ دستگاه سمپاش توربینی و یک دستگاه هرس پنوماتیک است که‌امیدواریم باعث ارتقاء سطح مکانیزاسیون بخش کشاورزی منطقه شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر اقلیم راهی جز رفتن به سمت کشاورزی مدرن نداریم لذا قطعاً یکی از الزامات مهم تغییر کشاورزی سنتی به مدرن ارتقاء سطح مکانیزاسیون در این بخش است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 13