اجتماع بزرگ صادقیون در میدان شهدای مشهد برگزار شد
اجتماع بزرگ صادقیون در میدان شهدای مشهد برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت ششمین ستاره فروزان آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق(ع)، اجتماع مردم مشهد تحت عنوان “صادقیون” در میدان شهدا برگزار شد و زائران و مجاوران به سمت بارگاه منور رضوی برای عرض تسلیت رهسپار شدند.

به گزارش اخترشرق؛ همزمان با سالروز شهادت ششمین ستاره فروزان آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق(ع) اجتماع مردم مشهد تحت عنوان “صادقیون” با حضور آیت‌الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در میدان شهدای مشهد برگزار شد.در این مراسم جمع بسیاری از عاشقان و ارادتمندان اهل بیت(ع) به مناسبت سالروز شهادت این امام بزرگوار در عرصه میدان شهدای مشهد اجتماع کرده و به عزاداری و مرثیه‌سرایی پرداختند.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و قرائت زیارت امام جعفر صادق(ع) یکی از مداحان خاندان عصمت و طهارت در رثای شهادت بنیانگذار مکتب جعفری به مرثیه‌سرایی پرداخت؛ نوحه‌خوانی، سینه‌زنی و همنوایی شعار‌هایی با مضمون تسلیت به امام رضا(ع) و امام زمان(عج) از دیگر برنامه‌های اجتماع صادقیون در مشهد بود.

سوگواران شهادت امام جعفر صادق پس از اجتماع در میدان شهدا، پیکر شهید “محمد اسماعیل عرب زوزنی” از رزمندگان تازه تفحص شده دفاع مقدس را بر روی دستان خود به سمت حرم مطهر رضوی تشییع کردند.

عکاس: سمانه جعفری

image_printچاپ مطلب

Visits: 24