آمادگی مراکز درمانی برای خدمت رسانی در تاسوعا و عاشورای حسینی
آمادگی مراکز درمانی برای خدمت رسانی در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آمادگی کامل تمامی بیمارستان‌ها جهت خدمت‌رسانی شایسته در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر رضا وثوقی‌مقدم گفت؛ طبق روال همه‌ساله تمامی بیمارستان‌ها جهت خدمت‌رسانی شایسته در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از آمادگی کامل برخوردارند تا در صورت نیاز خدمات درمانی سرپایی و بستری را به عزاداران حسینی ارائه نمایند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای خاص سال افزایش کادر درمانی و تجهیزات پزشکی بیمارستانی را در کلیه بیمارستان‌ها داریم، بیان کرد: در روزهای پنجم و ششم مرداد ماه امسال (تاسوعا و عاشورای حسینی) تمامی بیمارستان‌ها با ظرفیت کامل آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند و برای این دو روز اورژانس‌های تمامی بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی به‌خصوص در اطراف حرم مطهر رضوی در آماده‌باش کامل هستند.

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: از تمامی عزاداران حسینی به‌خصوص سالمندان می‌خواهیم با توجه به گرمای هوا آب به میزان کافی به همراه داشته باشند تا در زمان عزاداری دچار گرمازدگی نشوند.

دکتر وثوقی‌مقدم با بیان اینکه عمده مواردی که در سال‌های قبل در این ایام به بیمارستان‌ها مراجعه کردند مربوط به مسمومیت‌های غذایی بوده است، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم که از خوردن و آشامیدن در هر مکانی خودداری کنند و قبل از مصرف خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها از سالم بودن و بهداشتی بودن آن و همچنین مکان آماده شدن آن خوردنی و نوشیدنی اطمینان کامل حاصل نمایند.

وی تأکید کرد: همچنین خدمات بیمارستانی و اعمال جراحی اورژانسی و غیراورژانسی هم طبق روال قبل و برنامه زمان‌بندی شده انجام می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 20