آغاز عملیات اجرایی انتقال گاز به ۷ روستای کوهستانی در خراسان رضوی
آغاز عملیات اجرایی انتقال گاز به ۷ روستای کوهستانی در خراسان رضوی

عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به هفت روستای کوهستانی در محدوده شهرستان مشهد با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش اختر شرق؛ یعقوبعلی نظری در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به هفت روستای شهرستان مشهد گفت: یکی از موضوعاتی که در طرح تحول روستایی مورد نظر است، گازرسانی به روستاهاست و امیدوار هستیم تا پایان سال ۱۴۰۳ جشن گازرسانی به تمام روستاهای استان و همچنین شهر باجگیران که دارای شرایط جغرافیایی منحصر به فردی است، برگزار شود.

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی گفت: گازرسانی به ۷ روستای این منطقه که دارای شرایط کوهستانی است از امروز آغاز شد و امیدواریم به‌زودی مردم از نعمت گاز برخوردار شوند.

همچنین در ادامه افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: این پروژه یکی از خواسته‌های مردم منطقه بود که سال‌ها محقق نشد و امروز با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی استانداری و وزارت کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن به زمین می‌خورد.

وی گفت: در این پروژه ۷ روستا با ۱۲۱ کیلومتر لوله‌گذاری گازدار خواهند شد. همچنین ۱هزار و ۳۳۰ علمک گاز برای ۱۵۰۰ خانواده نصب می‌شود.

محسن داوری، فرماندار مشهد نیز در این باره گفت: این پروژه به علت‌های مختلف از جمله مسیرهای دسترسی به روستاها یک امر محال بود که با همت صورت گرفته امروز به نتیجه رسید.

به گفته فرماندار مشهد، با اجرای این طرح کلیه روستاهای شهرستان می‌شود گازدار خواهد شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 1