آغاز رزمایش کمک مومنانه با محوریت آزادسازی زندانیان نیازمند
آغاز رزمایش کمک مومنانه با محوریت آزادسازی زندانیان نیازمند

نشست مشترک فرماندهان ارشد سازمان بسیج مستضعفین، سازمان بسیج حقوقدانان و مدیران کل ستادی و استانی سازمان زندان‌ها با موضوع آزادی زندانیان نیازمند برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، ضمن آسیب‌شناسی حضور محکومین جرائم مالی غیر عمد و سایر محکومینی که اصلاح شده‌اند در زندان، بر لزوم کمک به آزادی این زندانیان تاکید شد و با اعلام سردار شمخانی معاون حقوقی و امورمجلس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و دکتر انبارکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور رزمایش کمک مومنانه با محوریت آزادسازی زندانیان نیازمند آغاز گردید.

در همین راستا مقرر گردید ستاد اجرایی این رزمایش درچهار محور، کمیته کمک‌های مومنانه با هدف جذب مشارکت مردمی برای آزادی زندانیان، کمیته مشاوره حقوقی و کانون‌های صلح و سازش با هدف ارائه خدمات تخصصی قضایی به زندانیان، کمیته فرهنگی و هنری و کمیته صیانت در استان‌ها تشکیل و بر اساس تفاهمنامه ابلاغی از سوی سازمان زندان‌ها و سازمان بسیج حقوقدانان این طرح وارد مرحله عملیاتی شود.

لازم به ذکر است؛ در حاشیه این نشست با تاکید جانفدا مدیرکل زندان‌های استان خراسان رضوی و سرهنگ عفت پناه جانشین فرمانده سپاه امام رضا استان تشکیل ستاد استانی و بررسی و تدوین فرآیندهای اجرایی طرح در دستور کار قرار گرفت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 14