آغاز به کار اولین نمایشگاه دستاوردهای حراست‌های خراسان رضوی
آغاز به کار اولین نمایشگاه دستاوردهای حراست‌های خراسان رضوی

اولین نمایشگاه دستاوردهای حراست‌های خراسان رضوی با حضور رئیس سازمان حراست کل کشور، استاندار خراسان رضوی و اعضای شورای تامین استان آغاز به کار کرد.

به گزارش اختر شرق؛ یعقوبعلی نظری در افتتاحیه اولین نمایشگاه دستاوردهای حراست‌های استان که با عنوان «حضور مقتدر» در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد با اشاره به حماسه‌سازی‌های مردم مظلوم فلسطین در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر به ویژه شهدای مظلوم فلسطین را گرامی می‌داریم که امروز در خط مقدم دنیای استکبار مشغول نبرد هستند.

استاندار خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه اساس قدرت اسرائیل دو مولفه اساسی در ساختار اسرائیل غاصب «توان نظامی، قدرت نظامی و اطلاعاتی» بود، افزود: هر دو مولفه با عملیات طوفان القصی به چالش جدی کشیده شد اگرچه این دو مولفه قدرت وابسته به دنیای استکبار یعنی آمریکا است ولی همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ این ضربه غیر قابل ترمیمی است که به اسرائیل جنایتکار وارد شد.

وی با قدردانی از همه تلاشگران عرصه حراست افزود: وجود دو عنصر «جهت و حرکت» در تحقق اهداف اعم از آرمان‌ها و لایه‌های راهبردی، اجرایی و تاکتیکی؛ امری ضروری است.

نظری با بیان اینکه نقش حراست در هدف‌گذاری‌ها برای دستگاه‌های متولی مهم و پیشگیرانه است، تاکید کرد: اگر هدف‌گذاری‌های اجرایی و عملیاتی درست انجام نگیرد، آنگاه انحراف از همان اول صورت می‌گیرد.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: حراست می‌تواند به مدیران برای تعیین اهداف اجرایی و تاکتیکی و احصای مسائل کمک کند.

در این راستا پیشنهاد ما به همه دستگاه‌های نظارتی این است که نظارت حین تصمیم‌گیری داشته باشند.

وی با اشاره به تحرکات دشمن در همه عرصه‌ها خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ ترکیبی وارد عمل شده و بدیهی است که در تقابل با آن باید ترکیبی عمل کنیم. لذا بنابر فرمایش مقام معظم رهبری مبارزه و جهاد امری فراگیر است که باید مورد توجه قرار گیرد. نظری خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: مدیران، تمام حراست‌ها را حامی خود بدانند چراکه مجموعه دستگاه حراست در استان خراسان رضوی کمک کننده است.

در این راستا باید گفت؛ یک انسجام جدی بین مجموعه حراست و اطلاعات استان در خراسان رضوی وجود دارد که قابل تقدیر است.

گفتنی است؛ نخستین نمایشگاه دستاوردهای حراست‌های خراسان رضوی با عنوان حضور مقتدر از ۱۸ تا ۲۲ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2