آسفالت‌ریزی معابر روستای احمدآباد آستانه رشتخوار
 آسفالت‌ریزی معابر روستای احمدآباد آستانه رشتخوار

بخشدار مرکزی رشتخوار گفت: پروژه آسفالت‌ریزی معابر روستای احمدآباد آستانه رشتخوار بیش از ۹ هزار مترمربع خیابان‌های این روستا آغاز شد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد امانی دراین‌باره عنوان کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی دوره ششم بسیار پرتلاش، پیگیر و مصمم به عمران و آبادی روستاها هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از مدیران محلی روستاها با همین اعتبارات اندک دو یا سه پروژه هم‌زمان دارند که این مهم در کمتر دورانی اتفاق افتاده است.

امانی بابیان اینکه عملیات آسفالت روستای احمدآباد در سطحی معادل ۹۵۰۰ مترمربع و تناژ آسفالت بالغ‌بر ۱۳۰۰ تن و اعتباری بالغ‌بر ۱۲ میلیارد ریال با زیرسازی در خیابان‌های سلامت، شهید شریفی و خیابان مسجد جامع این روستا انجام شد.

بخشدار مرکزی رشتخوار در پایان از حمایت‌ها و مساعدت‌های نماینده مردم حوزه انتخابیه و از پیگیری‌های مستمر و تلاش‌های بی‌وقفه فرماندار بومی شهرستان که صادقانه و دلسوزانه مسائل را پیگیری می‌کنند و از مجموعه بنیاد مسکن شهرستان در حوزه قیر رایگان و شورای اسلامی و دهیاری روستای احمدآباد تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است؛ ادامه نهضت آسفالت‌ریزی روستاهای بخش مرکزی شهرستان پس از روستاهای عبس آباد و دولت‌آباد به روستای احمدآباد رسید.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 35