آبیاری فضای سبز بلوار و امام زاده سیدمرتضی کاشمر با ۱۹ هزار متر لوله‌گذاری
آبیاری فضای سبز بلوار و امام زاده سیدمرتضی کاشمر با ۱۹ هزار متر لوله‌گذاری

دیدار سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی با شهردار و اعضای شورای شهر در محل مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش اخترشرق؛ سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر به ضرورت هماهنگی بین دو دستگاه جهاد کشاورزی و شهرداری در زمینه‌های مشترک اشاره کرد.
کاظم قربان‌پور در خصوص همکاری بیش از پیش طرفین گفتگو و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود به جهت حفظ و ارتقاء سلامت جامعه تاکید کرد.
وی ادامه داد: با توجه به قانون انتزاع و واگذاری کنترل و نظارت بازار به جهاد کشارزی وظیفه مندی این نهاد بسیار دشوارتر شده که این امر باعث فاصله گرفتن جهاد کشاورزی از رسالت اصلی خود شده است.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر به مشکلات فراوان بخش کشاورزی اشاره و بیان کرد: به دلیل کمبود منابع آبی بخش کشاورزی منطقه با مشکلات فراوانی مواجه شده است لذا می‌طلبد با مدیریت و آموزش و ترویج همگانی کشاورزان را به سمت کشت گلخانه‌ای سوق دهیم.
شهردار کاشمر نیز در ادامه گفت: در خیلی از موارد بین جهاد کشاورزی و شهرداری ارتباط تنگاتنگ کاری وجود دارد و در بیشتر موارد کارهای این دو نهاد به هم مربوط می‌شود.
جواد کوهسرخی افزود: بدنه شهرداری با بخش کشاورزی بیگانه نیست و در اکثر مواقع در بازگرداندن اراضی کشاورزی تغییر کاربری یافته نقش و جایگاه ویژه‌ای ایفا کرده است.
وی از استفاده ۱۹ هزار متر لوله‌گذاری به جهت آبیاری فضای سبز بلوار و امام زاده سید مرتضی شهرستان خبر داد و بر حفظ محیط زیست و افزایش فضای سبز شهری تاکید کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 26