نشست خبری لیست جبهه آرمان خواه واقع بین در مشهد برگزار شد
نشست خبری لیست جبهه آرمان خواه واقع بین در مشهد برگزار شد

نشست خبری لیست جبهه آرمان خواه واقع بین (مورد حمایت مهندس پژمان) با حضور اعضای لیست و مراسم رونمایی از منشور راهبردی مدیریت شهری در مشهد برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ نشست خبری لیست جبهه آرمان خواه واقع بین (مورد حمایت مهندس پژمان) با حضور اعضای لیست و مراسم رونمایی از منشور راهبردی مدیریت شهری برگزار شد.

اعضای این جلسه که عبارتند از:

۱-غلامرضا بصیری پور، ۲-حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی امیری، ۳-دکتر سیدمحسن شوشتری، ۴-دکتر غلامحسین صاحبی، ۵-دکتر مرتضی کامل نواب، ۶-دکتر محسن ترکی، ۷-دکتر زهرا عنابستانی، ۸-دکتر زهرا خاوری، ۹- دکتر اعظم قاسمی، ۱۰-محمد صادق احمدزاده قناد، ۱۱-مهندس قاسم طاهری، ۱۲-مهدی حسن زاده، ۱۳-دکتر اکبر دیسفانی، ۱۴-مهندس سیدمهدی سادات، ۱۵-مهندس سیدمحمد سجادی عطار، ضمن تاکید بر شفافیت کار اعلام نمودند شهر مشهد، شهر آزمون و خطا نیست و نباید مشکلات از دوره‌ای به دوره‌ی دیگر انتقال یابد و اگر فردی احساس می‌کند توانایی حل مشکلات را ندارد تعلل جایز نیست و نباید در انتخابات یا برنامه ریزی‌های مدیریت شهری شرکت نماید.

این افراد متذکر شدند: در ائتلاف جبهه آرمان خواه واقع بین عده‌ای از افراد متعهد و با تجربه و کاردان حضور یافته‌اند که از همین ابتدا منشور راهبردی مدیریت شهری را تدوین و به عنوان یک میثاق به آن پای بند خواهند بود که ضمن تعامل با دیگر ادرات و نهادها و همچنین ارتباط مثمر با مدیریت شهری مشکلاتی مثل حاشیه نشینی، توانمندسازی زنان، مشکلات اجتماعی را با تمام تلاش در دوره ششم شورای اسلامی شهر حل و فصل نمایند و برای هر کدام برنامه راهبردی داشته باشند.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه عنوان شد: قاعده جریانات و تشکل‌های سیاسی این است که اعضای محدودی همچون اعضای شورای مرکزی دور هم می‌نشینند و در خصوص اسامی و افراد به یک لیست نهایی و خروجی می‌رسند و کم‌تر پیش آمده و معدود مواردی است که یک ساز و کاری برای دستیابی به لیست تشکل‌های سیاسی برای انتخابات‌ها وجود داشته باشد. ما از ابتدای تاسیس این مساله را دنبال کردیم و اکنون فرایندی را پیش‌بینی کردیم تا از دیدگاه‌های نخبگان و کارشناسان شهری استفاده کنیم. به همین دلیل منشور راهبردی مدیریت شهری به عنوان یک میثاق نامه مورد تایید نمایندگان حاضر در جلسه قرار خواهد گرفت.

همچنین یکی از بانوان حاضر اعلام کرد که مشهد شهر آزمون و خطا نیست و مدیران شهری نباید تعلل کنند و یا افراد کم توان حضور یابد در این جمع افراد با تجربه و کاردان و خواهرانی که هم قسم شدیم برای حضور در پارلمان شهر که باید مشکلات را در همین دوره حل نماییم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 102