تقدیر از تشکل‌های مهدوی فعال مشهد در حرم امام رضا (ع)
تقدیر از تشکل‌های مهدوی فعال مشهد در حرم امام رضا (ع)

هم‌زمان با آغاز ولایت امام زمان (عج) و به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، از تشکل‌های مهدوی فعال مشهد در ویژه‌برنامه «عهد همدلی» تقدیر شد.

به گزارش اختر شرق؛ هم‌زمان با آغاز ولایت امام زمان (عج) و به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، از تشکل‌های مهدوی فعال مشهد در ویژه‌برنامه «عهد همدلی» تقدیر شد.

ویژه‌برنامه عهد همدلی با حضور اعضای تشکل‌های مهدوی مشهد بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی (ره) بارگاه نورانی امام رضا (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود عالی، کارشناس دینی در این مراسم بابیان اینکه ازجمله راه‌های رسیدن به عصر ظهور و درک دولت کریمه امام زمان (عج) همدلی و صمیمیت مؤمنانه امت اسلامی است، گفت: شیطان به هر نحوی که شده تلاش می‌کند انسان‌ها را از راه سعادت و کمال دور نگه دارد و برای این منظور نقشه‌های بسیاری دارد که یکی از این نقشه‌ها از بین بردن و یا کمرنگ کردن ارتباطات، پیوندها و صمیمیت‌های مؤمنانه است.

وی اظهار کرد: تنها زندگی کردن معضلات فردی و اجتماعی فراوانی در پی دارد. طبق حدیثی از امیرالمؤمنین (ع) وقتی‌که انسان تنها شد، در دام شیطان می‌افتد، برای همین است که روایات اسلامی تأکید فراوانی به حضور افراد در اجتماعات دارد.

در ادامه این مراسم در حوزه طرح و برنامه از جلال نبی‌پور به نمایندگی از تشکل «مجتمع امیرالمؤمنین (ع)» برای برگزاری باشکوه برنامه‌های اطعام غدیر تقدیر به عمل آمد. 

همچنین در حوزه حاشیه شهر نیز از تشکل فرهنگی- مذهبی «کهف الحسین (ع)» به دلیل فعالیت‌های گسترده درزمینهٔ مواسات و همدلی در مناطق حاشیه شهر مشهد و در حوزه هنری از سید محمدرضا میری درزمینهٔ نهضت مردمی پوسترهای انقلابی و تشکل سازی هنرمندان ارزشی تقدیر شد.

در حوزه کانون‌های دانشجویی نیز از علی نظامی به نمایندگی از کانون «مهدویت» دانشگاه فردوسی به‌منظور برگزاری مراسم و فعالیت‌های ابتکاری در دوره تعطیلی دانشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تقدیر به عمل آمد.

در بخش خواهران نیز از خانم حقیقی در حوزه کودک و نوجوان به نمایندگی از کانون فرهنگی «امام رضا (ع)» برای برگزاری کلاس‌های کودک و نوجوان همراه با اردوی فرهنگی تقدیر شد. 

تقدیر از خانم رحیمی به نمایندگی از تشکل «ریحانه النبی (ص)» برای تولید پوستر و برگزاری کلاس‌های هنری ویژه کودک و نوجوان و خانم افسری به نمایندگی از اندیشکده «ایمان و یقین» و هیئت فرهنگی- مذهبی «رقیه بنت الحسین (س)» برای برگزاری دوره تخصصی مهدویت و رسانه تقدیر به عمل آمد. 

 قرائت زیارت پرفیض امین الله،‌ مدیحه‌سرایی توسط سعید حدادیان،‌ قرائت میثاق نامه و  قرائت دعای امام رضا (ع) از دیگر برنامه‌های مراسم عهد همدلی با حضور تشکل‌های مهدوی بود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 0