۹ طرح خدماتی، عمرانی در روستاهای بخش آستانه و جنگل شهرستان رشتخوار افتتاح و بهره‌برداری شد
۹ طرح خدماتی، عمرانی در روستاهای بخش آستانه و جنگل شهرستان رشتخوار افتتاح و بهره‌برداری شد

همزمان با دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسئولین محلی، بیش از ۹ طرح خدماتی، عمرانی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان در روستاهای بخش آستانه و جنگل رشتخوار افتتاح بهره‌برداری شد.

به گزارش اختر شرق؛ خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار در این باره عنوان کرد: سالن ورزشی شهید امانی در روستای احمدآباد آستانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و۵۰۰ میلیارد تومان، افتتاح مسکن مددجویی کمیته امداد شهر جنگل با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون تومان با استفاده از کمک‌های مردمی و خیرین و افتتاح مسکن مددجویی خانواده دارای دو معلول با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیون تومان به کمک بهزیستی از جمله طرح‌های دیگر در چهارمین روز از دهه فجر بود.

عرب عنوان کرد: همچنین با آورده خود متقاضی در شهر جنگل، سالن چند منظوره آموزشی با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان که ۶۰ درصد از این مبلغ توسط اداره کل نوسازی و ۴۰ درصد توسط خیر تامین شده افتتاح شد.

فرماندار رشتخوار از دیگر طرح‌های افتتاحی رشتخوار را آبیاری تحت فشار، بهسازی معابر جنت آباد، افتتاح مرکز مثبت زندگی شهر جنگل، افتتاح پارک امام سجاد شهر جنگل، پیاده روسازی بولوار امام رضا علیه السلام شهر جنگل با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان از مهمترین طرح‌ها و پروژه‌های افتتاح شده در چهارمین روز از دهه مبارک فجر ۹۹ در رشتخوار عنوان کرد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 112