۷ هزار تعرفه در رشتخوار تاکنون صندوق رای ریخته شد
۷ هزار تعرفه در رشتخوار تاکنون صندوق رای ریخته شد

فرماندار شهرستان رشتخوار گفت: از صبح امروز تاکنون بیش از هفت هزار تعرفه رای به صندوق‌های رای توسط اهالی رشتخوار به صندوق‌های رای ریخته شد.

خالقداد عرب در گفت و گو با خبرنگار اختر شرق گفت: مشارکت‌های انتخاباتی در شهرستان رشتخوار همواره پرشور بوده و آمارها مشارکت بالای ۹۰ درصدی به ثبت رسیده است، این حضور نشان از بصیرت مردم در این شهرستان است.

فرماندار رشتخوار با تاکید بر اهمیت موضوع انتخابات پیش رو در کشور، گفت: امروز مخالفین و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه بیم و حراس و وحشتی که از حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ دارند با هر وسیله‌ای تلاش دارند تا مردم با صندوق‌های رای قهر کنند.

وی، اظهار کرد: ما امروز وظیفه داریم به واسطه خون سردار دل ها، پاسداری از خون شهدا عزیز، شهدای مدافع وطن، شهدای امنیت و شهدای سلامت حضور و مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای داشته باشیم و ثابت کنیم ما دست بردار از نظام و انقلاب خود نیستیم.

فرماندار رشتخوار با اشاره به مشارکت بالای مردم شهرستان رشتخوار در انتخابات‌های گذشته این حضور را نشان از بصیرت مردم در این شهرستان عنوان کرد، و گفت: مشارکت‌های انتخاباتی در شهرستان رشتخوار همواره پرشور بوده و آمارها مشارکت بالای ۹۰ درصدی مردم را نشان می‌دهد.

عرب با ذکر اینکه مردم رشتخوار امروز هم حماسه دیگری در این شهرستان رشتخوار رقم می‌خورد، عنوان کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیبش از ۱۶۰۰ نفر در سطح شهرستان برای هر چه بهتر برگزاری انتخابات پای صندوق‌های رای حاضر ساماندهی شده است.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه شهرستان رشتخوار امروز ۶۲ شعبه اخذ را داریم که تمام تلاش ما امروز برای برگزاری انتخابات در اوج سلامت و امنیت با مشارکت بالا است، گفت: در شهرستان رشتخوار ۴۵هزار واجد شرایط رای داریم و تعرفه در هر حوزه ۵۰ هزار رای توزیع شده است.

عرب با تقدیر از تعامل بین هیات اجرایی، نظارت وبازرسین و اعضای شورای تامین گفت: بزرگترین دغدغه ما مشارکت حداکثری است.

لازم به ذکر است؛ رشتخوار دارای دو شهر، ۷۰ روستا و چهار دهستان است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 6