۷۵ مصوبه برای عمران و آبادانی شهرها و روستاهای رشتخوار
۷۵ مصوبه برای عمران و آبادانی شهرها و روستاهای رشتخوار

نتایج ‌سفر استاندار خراسان رضوی برای عمران و آبادانی شهر و روستاهای شهرستان رشتخوار ۷۵ مصوبه در پی داشت.

به گزارش اختر شرق؛ شهردار رشتخوار گفت: در بدو ورود استاندار خراسان رضوی به شهر رشتخوار بر سر مزار شهدای گمنام و پس از عطرافشانی با شهدا و آرمان‌های امام راحل بیعت کرد.

در حاشیه سفر استاندار خراسان رضوی در بازدید از پارک گردشگری شهردار رشتخوار ضمن خیرمقدم به استاندار، مدیران کل، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد شهرداری و تنگناهای و مشکلات مالی و نیازهای شهرداری ازجمله وضعیت تردد وسایط نقلیه و بروز مشکلات و تخریب زیرساخت‌های شهری و آلودگی زیست‌محیطی به استاندار ارائه و خواستار آسفالت کمربندی موقت شهر شد.

مهندس علی احمد پور در حضور استاندار در پارک شهدا به طرح موضوع احداث پارک بانوان پارک گردشگری به‌عنوان پروژه‌های نیمه‌تمام و خاکی بودن معابر سطح شهر و افزایش محدوده خدماتی، رفع مشکل مسکن فرهنگیان، درخواست تسهیلات برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری تولید قطعات بتنی و احداث مجتمع تجاری، و کمبود ماشین‌آلات ارائه کرد.

در جلسه جمع‌بندی سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان رشتخوار موارد ذیل برای شهرداری رشتخوار به تصویب رسید.

احمد پور از موافقت با الحاق به محدوده شهرک فرهنگیان رشتخوار و پیگیری از طریق شورای عالی شهرسازی و معماری، پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت بابت احداث کارخانه تولید قطعات بتنی، پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت بابت احداث مجتمع تجاری شهرداری و پیگیری و تسهیل صدور مجوز معدن برای شن شویی خبر داد.

شهردار رشتخوار از دیگر مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی به شهر رشتخوار را کمک نقدی مبلغ ۷۰۰۰ میلیون ریال بابت پروژه‌های عمرانی و پیگیری در تغییر کاربری اراضی شمال شهر رشتخوار عنوان کرد.

لازم به ذکر است؛ ۷۵ مصوبه برای عمران و آبادانی شهرها و روستاهای رشتخوار و حوزه کشاورزی شهرستان از دیگر مصوبات این سفر است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 85