۴۳ پروژه در دهه فجر در رشتخوار افتتاح شد
۴۳ پروژه در دهه فجر در رشتخوار افتتاح شد

فرماندار رشتخوار گفت: امسال ۴۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان اجرا، گلنگ زنی و بهره برداری شده است.

به گزارش اختر شرق؛ خالقداد عرب در مراسم افتتاح سه طرح عمرانی، خدماتی در رشخوار شامل افتتاح واحد حمل‌ونقل ماهان ترابر، کلنگ زنی بسته‌بندی زعفران شرافت، بسته‌بندی گیاهان دارویی بااعتباری بالغ‌بر ۱.۵ میلیارد تومان کلنگ زنی در جمع مردم و مسئولان، اظهار کرد: عزت و امنیت پایدار امروز در کشور به برکت خون شهدای عزیز و گران‌قدر است.

وی ادامه داد: باید قدردان این نعمت‌ها باشیم، ما امروز تورم گرانی و تحریم‌های ظالمانه دشمن را در طول ۴۰ سال تحمل کردیم، و همچنان باعزت و سربلندی به راه خود ادامه می‌دهیم.

عرب با اشاره به برگزاری رژه بزرگ موتوری هم‌زمان با ۲۲ بهمن امسال در رشتخوار، مطرح کرد: امسال هم‌زمان با یوم‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان رشتخوار ۴۳ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۳۷ میلیارد تومان اجرا، کلنگ زنی و بهره‌برداری شده است.

فرماندار رشتخوار به حضور سه‌ساله و فعالیت مجموعه بنیاد علوی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: خرید حوزه علمیه خواهران، توزیع ۶۷۰۰ کارت هدیه و کمک به پروژه آب‌رسانی به روستای علی‌آباد دامن، اعتبار دو میلیارد تومانی جهت تکمیل تنها استخر شنای شهرستان و همچنین ساخت و تکمیل مسیر سرآسیاب به شعبه در محور جنگل جهت سهولت دسترسی شهروندان بخش جنگل شهرستان به مرکز شهرستان به طول ۵۰ کیلومتر از برنامه‌های مهم مجموعه بنیاد علوی در شهرستان رشتخوار بوده است، که نعمت بزرگی حضور این مجموعه برای شهرستان است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 70