۴۱ درصد پروژه‌های عمرانی کمیته امداد در جهت کمک به خانه‌دار شدن مددجویان
۴۱ درصد پروژه‌های عمرانی کمیته امداد در جهت کمک به خانه‌دار شدن مددجویان

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۴۱ درصد از پروژه‌ها عمرانی این نهاد با دو هزار و ۵۰۵ مورد واحد مسکن شهری و روستایی در بخش‌های خرید، ساخت و مقاوم‌سازی برای مددجویان تحت حمایت اجرا شد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد صحرایی بابیان اینکه یکی از ابعاد توانمند کردن خانواده‌ها تأمین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت است، عنوان کرد: این نهاد در سال جاری شش هزار و ۷۴ پروژه عمرانی را در بخش‌های ساخت، تکمیل و خرید مسکن و انجام تعمیرات در قالب شهری و روستایی اجرا کرد که برای این امور بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی این نهاد و مشارکت خیران تأمین و هزینه شد.

وی با عنوان اینکه امسال ۴۰ درصد از پروژه‌های عمرانی شامل دو هزار و ۵۰۵ واحد در بخش کمک به خانه‌دار شدن مددجویان بود، اظهار کرد: در این مدت خریداری و ساخت ۴۵۶ واحد مسکن شهری، مقاوم‌سازی ۱۵۶۱ واحد مسکن روستایی، اتمام ۶۲ واحد مسکن شهری و اتمام ۴۲۶ واحد مسکن نیمه‌تمام روستایی انجام شد.

صحرایی اظهار کرد: همچنین در ۱۱ ماهه سه هزار و ۳۳۴ مورد تعمیرات کلی و جزئی در مناطق محروم و غیر محروم استان برای مددجویان اجرا شد که برای آن ۱۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی بهسازی ۲۳۵ سرویس بهداشتی بااعتبار ۴۳۱ میلیون تومان اعتبار را در ۱۱ ماهه امسال از دیگر برنامه‌های سال جاری دانست.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی در پایان گفت: اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌های اجرایی به‌صورت بلاعوض، اعطای تسهیلات، مشارکت خیران و آورده خود مددجو بوده است و یادآور شد: با توجه به‌قرار داشتن در شرایط سخت اقتصادی نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * از طریق تلفن همراه خود در اهدای کمک‌های نقدی به نیازمندان اقدام کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 12