۳۳ پروژه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد
۳۳ پروژه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر ۳۳ پروژه بهداشتی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر سید کاظم فرهمند در این باره گفت: این طرح‌ها با زیر بنای ۱۴ هزار و ۸۵۰ متر مربع و با اعتبار ۲۳۱ میلیارد ریال از اعتبارات دانشگاهی، استانی و کشوری و ۲۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال خیران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها شامل پنج مرکز خدمات جامع سلامت شهری، ۱۶ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، دو پایگاه سلامت شهری، یک پایگاه سلامت روستایی، یک مرکز زیست پزشک، یک مرکز جامع بهداشتی و درمانی، شش خانه بهداشت و یک مرکز آموزش بهورزی است.

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در یک سال اخیر با وجود اینکه که با بحران کرونا مواجه بودیم توسعه اقدامات مرتبط با حوزه بهداشت را متوقف نکردیم، خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان این بود که این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد و بتوانیم بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه دهیم.

دکتر فرهمند در حال حاضر تعداد ۴۳ پروژه در حال ساخت در حوزه بهداشت داریم که مهمترین آن بزرگترین آزمایشگاه رفرانس شرق کشور است، گفت: از مجموع پروژه‌های در حال ساخت حوزه معاونت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۲۷ پروژه با پیشرفت زیر ۹۰ درصد و ۱۶ پروژه با پیشرفت بالای ۹۰ درصد هستند و تلاشمان این است که تمامی این پروژه‌ها در سال ۱۴۰۰ و در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 57