۲ هزار و ۱۱۶ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا در شهرستان مشهد نام‌نویسی کردند
۲ هزار و ۱۱۶ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا در شهرستان مشهد نام‌نویسی کردند

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد گفت: دو هزار و ۱۱۶ نفر برای یک هزار و ۳۱ کرسی شورای اسلامی روستایی و عشایری در شهرستان مشهد نام‌نویسی کردند.

به گزارش اختر شرق؛ سید محمد رضا هاشمی پس از پایان مهلت نام‌نویسی داوطلبین انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستایی و عشایری ضمن بیان خبر فوق، عنوان کرد: این انتخابات در ۳۰۹ حوزه انتخابیه روستایی شهرستان مشهد برگزار می‌شود که از این تعداد ۲۵۷ حوزه شورای سه نفرِ و ۵۲ حوزه شورای پنج نفرِ خواهند داشت.

فرماندار مشهد بیان کرد: از مجموع دو هزار و ۱۱۶ نفر ثبت نامی، ۱۳۹۵ نفر برای ۶۸۰ کرسی روستایی بخش مرکزی، ۴۵۸ نفر برای ۲۰۷ کرسی روستایی بخش رضویه و ۳۰۷ نفر برای رقابت ۲۰۱ کرسی بخش احمدآباد این شهرستان نام‌نویسی کرده اند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان مشهد با بیان اینکه برای تمامی روستاهای واجد شرایط این شهرستان نامنویسی داوطلبین انجام شده است، تصریح کرد: تعداد افراد ثبت نامی برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستایی و عشایری نسبت به دوره پنجم ۱۳ درصد و نسبت به چهارمین دوره ۱۷ درصد رشد داشته است.

هاشمی با اشاره به اینکه پس از تایید نهایی فرایند ثبت نام، صلاحیت این افراد در هیئت‌های اجرایی و سپس در هیئت نظارت بررسی می‌شود و نتیجه رسیدگی صلاحیت‌ها اعلام می‌شود، خاطر نشان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 77