۲۳ خانواده تحت پوشش بهزیستی قوچان پشت نوبت مسکن حمایتی قرار دارند
۲۳ خانواده تحت پوشش بهزیستی قوچان پشت نوبت مسکن حمایتی قرار دارند

رئیس بهزیستی شهرستان قوچان گفت: یک واحد مسکونی مددجویی در قوچان که برای خانواده‌ی دو معلوله ساخته شده با حضور رئیس بنیاد مسکن و تعدادی از مسئولین استان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اختر شرق؛ ربابه خلیل‌آبادی رئیس بهزیستی شهرستان قوچان در حاشیه‌ی مراسم بهره‌برداری از این واحد با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر ۲۳ خانواده‌ی مشمول دریافت مسکن حمایتی در بهزیستی قوچان پشت نوبت هستند.

رئیس بهزیستی قوچان با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای ساخت و تحویل مسکن به مددجویان وجود دارد که یکی از آن‌ها بر اساس تفاهم سه جانبه بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و بهزیستی است، عنوان کرد: در این تفاهم در مسکن شهری بهزیستی ۱۷ میلیون، بنیاد مستضعفان ۸۴ میلیون، ستاد اجرایی فرامین امام ۳۰ میلیون و بنیاد مسکن ۹ میلیون تومان کمک بلاعوض به مددجو دارند.

به گفته خلیل‌آبادی در مسکن روستایی میزان کمک‌های بلاعوض امسال نسبت به سال گذشته بیشتر شده که در نتیجه امسال کمک بلاعوض که ۳۶ میلیون تومان بوده به ۸۶ میلیون رسیده است.

وی ادامه داد: تا کنون در قوچان ۹ خانواده دو معلولی در شهر و روستا از این محل خانه‌دار شده‌اند و چهار واحد نیز برای مددجویان مشابه در حال ساخت است.

رئیس بهزیستی قوچان با بیان اینکه از ۲۳ مددجوی پشت نوبت مسکن هفت واحد مربوط به ایتام است، هفت واحد خانواده‌های دو معلولی و بقیه از سایر مددجویان هستند، گفت: سهم آورده مددجویان در تفاهم‌نامه‌ی سه‌جانبه، علاوه بر زمین، پرداخت اقساط وام ۵۵ میلیون تومانی بنیاد مسکن است که با سود چهار درصد به آن‌ها داده می‌شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 75