۲۲۷ کارگاه و کارخانه فعال به امر فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی و دامی در شهر مشهد
۲۲۷ کارگاه و کارخانه فعال به امر فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی و دامی در شهر مشهد

رئیس صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: در حال حاضر تعداد ۲۲۷ کارگاه و کارخانه فعال به امر فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی و دامی در شهر مشهد اهتمام می‌ورزند و این فعالیت‌ها در حال حاضر از این جهت که شیوع کرونا اغلب مشاغل و حرف را تحت تاثیر خود قرار داده و آن‌ها را به تعطیلی کشانده حائز اهمیت است.

به گزارش اختر شرق؛ ابراهیم رستمی رئیس صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد در این باره گفت: در حال حاضر تعداد ۲۲۷ کارگاه و کارخانه فعال به امر فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی و دامی در شهر مشهد اهتمام می‌ورزند و این فعالیت‌ها در حال حاضر از این جهت که شیوع کرونا اغلب مشاغل و حرف را تحت تاثیر خود قرار داده و آن‌ها را به تعطیلی کشانده حائز اهمیت است.

رستمی با بیان اینکه با این وجود واحدهای صنعتی مشهد با اعمال حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و در محیطی استریل محصولات خود را آماده عرضه به بازار مصرف می‌نمایند، عنوان کرد: برخی از کارخانجات، محصولاتی سالم‌تر از قبل شیوع کرونا را به مردم عرضه می‌کنند چرا که کاملاً به دستورالعمل‌های بهداشتی عمل نموده و حفظ سلامت مردم را بزرگترین دغدغه خود محسوب می‌نمایند.

رئیس صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی مشهد، اخلاق حرفه‌ای و کار بی‌وقفه را تضمین کننده تحقق شعار سال دانست و تصریح کرد: در این هیاهوی شیوع کرونا و ظلمی که دشمنان با اعمال تحریم‌های ظالمانه و طاقت فرسا بر مردم تحمیل نموده و متأسفانه بازتاب آن سفره‌های مردمی با سطح درآمد متوسط به پایین را نشانه گرفته است. تنها و تنها اخلاق گرایی و کار مداری علی الخصوص در حوزه جهاد کشاورزی و همچنین صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌تواند یکی از راههای برون رفت از مشکلات معیشتی و کاهش دغدغه‌های دولت در امنیت غذایی مردم باشد.

رستمی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان مشهد در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی رتبه اول استان را در اختیار دارد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 88