۱۸۲ کیلو مواد مخدر در ورودی مشهد توقیف شد
۱۸۲ کیلو مواد مخدر در ورودی مشهد توقیف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۸۲ کیلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر در بازرسی از یک دستگاه سواری تیبا و دستگیری یک متهم در ورودی مشهد خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سردار ابراهیم قربان زاده با بیان اینکه تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی نفوذی و اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله موادافیونی به استان خراسان رضوی دست یافتند، گفت: تیم‌های ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان خراسان رضوی طی یک عملیات ضربتی موفق شدند، یک دستگاه خودرو سواری تیبا حامل مواد افیونی را در ورودی شهر مشهد شناسایی و متوقف کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو در مجموع موفق شدند، ۱۸۲ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد افیونی شامل؛ ۱۶۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۱۹ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش را که به صورت ماهرانه‌ای در این خودرو جاساز شده بود، کشف کنند و در این زمینه یک متهم را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پایان با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت‌های پلیس، از آن‌ها خواست که هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت اعضای باندها و فروشندگان موادمخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 50