۱۵۳۶ مصوبه توسط کارگروه رفع موانع تولید خراسان رضوی تصویب شد
۱۵۳۶ مصوبه توسط کارگروه رفع موانع تولید خراسان رضوی تصویب شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ظرف ۱۰ ماهه امسال یک هزار و ۵۳۶ مصوبه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی داشت که بسیاری از آن‌ها عملیاتی شده‌اند.

به گزارش اختر شرق؛ مرتضی اشرفی در حاشیه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: ۱۵۳۶ مصوبه کارگروه نتیجه برگزاری ۱۶۷ جلسه طی ۱۰ ماهه امسال و شش گروه کاری زیرمجموعه آن در بخش‌های «تامین مالی، بانکی و تسهیلات»، «انرژی، محیط زیست، شهرک‌های صنعتی و زمین»، «زیربنایی، طرح‌ها و سرمایه گذاری»، «امور مالیاتی، تامین اجتماعی و گمرک»، «امور کشاورزی» و «امور اصناف» است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: در این نشست‌ها یک هزار و ۲۴۳ پرونده مربوط به مشکلات واحدهای تولیدی خراسان رضوی بررسی شد که منجر به صدور یک هزار و ۵۳۶ مصوبه شد و تاکنون از این مصوبات ۷۰۴ مصوبه عملیاتی شده و ۷۸۸ مصوبه هم در دست اقدام است.

اشرفی تصریح کرد: در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، مشکلات ۳۰ واحد تولیدی در استان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای حل مشکلات آن‌ها به تصویب رسید.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در پایان گفت: مشکلات این واحدها در زمینه بدهی جرایم بانکی، عدم اجرای مصوبه ستاد تسهیل، عدم تامین گاز، مواد اولیه، بدهی ارزی و غیره بود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 65