۱۰۰ نفر در انتخابات شوراهای مناطق شهری شهرستان گناباد ثبت نام کردند
۱۰۰ نفر در انتخابات شوراهای مناطق شهری شهرستان گناباد ثبت نام کردند

فرماندار گناباد گفت: ۱۰۰ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی مناطق شهری این شهرستان ثبت نام کردند.

به گزارش اختر شرق و به نقل از ایرنا؛ حامد قربانی با بیان اینکه این تعداد بیستم تا بیست و ششم اسفندماه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای گناباد، کاخک، بیدخت و روشناوند این شهرستان تا ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه ثبت نام کرده اند، عنوان کرد: ۵۳ نفر از این تعداد برای عضویت در انتخابات شورای اسلامی شهر گناباد، ۱۸ نفر در شهر بیدخت، ۱۵ نفر در شهر کاخک و ۱۴ نفر در انتخابات شورای شهر روشناوند ثبت نام کردند.

فرماندار گناباد با بیان اینکه مجموع ثبت نام کنندگان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی مناطق شهری این شهرستان نسبت به انتخابات مشابه قبلی ۳۶ نفر افرایش یافته است، گفت: ۹۰ درصد داوطلبان ثبت نام کننده را مردان و ۱۰ درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

قربانی با اشاره به ترکیب سنی داوطلبان این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان گناباد، تصریح کرد: ۹ نفر از ثبت نام کنندگان کمتر از ۳۰ سال، ۲۳ نفر بین ۳۰ تا ۳۵ سال، ۱۴ نفر بین ۳۶ تا ۴۰ سال، ۱۶ نفر بین ۴۰ تا ۴۵ سال و ۳۸ نفر با سنین بالاتر در این انتخابات شرکت کردند.

فرماندار گناباد در پایان گفت: همچنین ۳۵ نفر از این افراد دارای مدرک فوق دیپلم، ۵۰ نفر دارای مدرک کارشناسی و بقیه با مدارک بالاتر و حوزوی ثبت نام کردند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 147